22 Gru
marketingowa produkcja filmowa

Wysoka skuteczność marketingowych produkcji filmowych

Każdy jest chyba świadom ogromnej roli marketingu w dzisiejszych czasach, konkurencja w tej branży jest ogromna, a pomimo tego ciągle jest ona rozchwytywana. Reklama jest niezwykle ważna by się przebić, a bez niej zwykle bardzo szybko znika się z rynku.

Zalety filmu reklamowego

marketingowa produkcja filmowaKonkurencja na rynku jest gigantyczna praktycznie w każdej dziedzinie i istnieje mało firm, które by się jakoś szczególnie wyróżniały. Ludzie stali się niezwykle leniwi i bardzo łatwo wpływać na ich podświadome myślenie właśnie dzięki skutecznej reklamie. Zwykle jeśli ktoś chce znaleźć jakiś produkt, to po prostu szuka go w wyszukiwarce internetowe. Poszukiwania kończą się zazwyczaj maksymalnie w okolicy czwartego wyniku, nikomu zwyczajnie nie chce dalej się grzebać, gdy znalazł już dokładnie to samo na trzech różnych stronach, dlatego też nie robi to żadnej różnicy. Jednak jeszcze skuteczniejsza jest marketingowa produkcja filmowa, reklama tego typu trafia bardzo często do ogromnego grona odbiorców. Przykładowo reklamy w telewizji, którą w naszym kraju ogląda niesamowicie duża ilość ludzi są niezwykle skuteczne. Nawet jeśli większość ludzi myśli sobie, że nie zadziałają one na nich, to grubo się mylą.

marketingowa produkcja filmowaOczywiście po zobaczeniu takiego filmowego materiału filmowego nie wyskoczą oni zaraz przez okno i nie pobiegną po dany produkt z przytupem do sklepu, choć na niektórych też to tak działa. Zwykle ma to za zadanie przekazanie podświadomej informacji, która zalega w głowie nawet jeśli człowiek nie jest tego świadomy. Oferta przedstawiona w takim filmie marketingowym staje się zakodowana w naszej głowie i czeka na odpowiednią okazję. W momencie gdy będziemy potrzebować produktu przedstawionego właśnie w taki sposób, zaświeci nam się lampka i stworzy skojarzenie. Nagle trafi nam do głowy pomysł, że znamy jakieś miejsce gdzie opłaca się nam to kupić i że opłaca się tam iść. Jest to zwykłe skojarzenie, którego normalnie nikt nigdy by nie połączył z reklamą obejrzaną w telewizji dwa tygodnie temu, jednak potrafi to mieć taki efekt. Dodatkowo żyjemy w bardzo oszczędnym społeczeństwie, które nie lubi wydawać więcej niż trzeba. Dlatego też przekaz tego typu jest jeszcze bardziej skuteczny. W rezultaty zabiegu typu produkcji marketingowej nie powinniśmy wątpić. Wystarczy zerknąć na parę tego typu reklam i zobaczyć jak skuteczne są.

Niezależnie czy jest to względnie tani karp przed wigilią, czy wyjątkowo tanie torebki znanej marki. Wystarczy skuteczne przekazanie informacji o tanim i chodliwym produkcie w skutecznej filmowej produkcji marketingowej, a uda się zgromadzić pod marketem więcej łowców niskich cen, niż ludzi 9 maja na Placu Czerwonym w Moskwie.