19 Lip
explainer video

Jak zareklamować swój biznes?

W obecnych czasach coraz więcej osób decyduje się na założenie własnego biznesu. Nie chcą pracować dla kogoś, robić tylko to czego inni oczekują. Wolą pracować na własny rachunek, samodzielnie zarządzać swoim czasem, robić to co lubią i zarabiać na tym.

Explainer video i informacje firmowe

explainer videoWłasny biznes nie jest łatwy, szczególnie na początku, ale z czasem może dawać większą satysfakcję i swobodę działania. Jednak im więcej jest firm, tym większa konkurencja. Przedsiębiorca musi się czymś wyróżnić na tle otoczenia. Jednym z dobrych sposobów reklamowych może być explainer video. Jest to rodzaj wideo-prezentacji działalności firmy. W spocie założyciel opowiada o tym, czym się wcześniej zajmował, co go zainspirowało do stworzenia własnej firmy, czym się wyróżnia spośród innych, podobnych firm, co oferuje, jak działa. Taki film trwa zazwyczaj kilka minut. To wystarczy żeby pokazać wszystkie produkcji, linię produkcyjną, jak przebiega proces ,,od projektu do efektu”. W explainer video warto jest zawrzeć informacje odnośnie wiedzy i doświadczenia pracowników, ponieważ to zawsze procentuje i zwiększa zaufanie do firmy. W przypadku nowych technologii trzeba się skupić na innowacyjności projektu, tym co on zmienia. Explainer video może być umieszczany na stronie firmowej, jak również może służyć jako reklama na serwisach crowdfundingowych, czyli pomagających zebrać fundusze na realizację konkretnego celu.

explainer videoNowy biznes powinien być także reklamowany w sposób unikatowy. Powinno się zrezygnować z ulotek, czy plakatów. Najważniejsze są obecnie polecenia zadowolonych klientów, marketing szeptany. Niezbędna jest także obecność przedsiębiorstwa w serwisach społecznościowych. Dzięki nim firma może być w stałym kontakcie z klientami, prezentować najnowsze produkty i promocje, organizować konkursy i spotkania. Warto jest dbać o szybką odpowiedź i bezpośredni kontakt z klientem, dzięki temu marka zostanie odebrana jako przyjazna i dbająca o kupujących. Decydując się na własny biznes można również sięgnąć po reklamę tradycyjną, na przykład w prasie specjalistycznej. Marki urodowe powinny być reklamowane w czasopismach kobiecych, maszyny do gotowania w gazetkach kulinarnych, a nowe gadżety motoryzacyjne w pismach o samochodach. Dzięki temu istnieje większa szansa, że dotrze się do grupy docelowej, czyli tej potencjalnie zainteresowanej produktami.

Połączenie nowych i starych technologii oraz przyjazne podejście do klienta (bezpośrednie i przez internet) na pewno zaprocentuje w przyszłości, a firma będzie bardziej rozpoznawalna na rynku.