Marketingcare.pl > Czyli marketing od A do Z > Blog

05 Kwi
tworzenie logo dla firm

Profesjonalne logo dla firmy

Podstawą identyfikacji wizualnej firmy jest jej logo. Dzięki dobremu projektowi, przedsiębiorstwo może stać się rozpoznawalne, co z pewnością wpłynie na sukces. Dlatego jeżeli zależy nam na tym, aby wyróżniać się na tle konkurencji, powinniśmy zadbać o profesjonalne logo. Jego stworzenie warto powierzyć profesjonalistom.

Tworzenie logo w dobrej cenie

tworzenie logo dla firmJeżeli wybraliśmy już grafika, który stworzy dla nas ten element identyfikacji wizualnej, powinniśmy dobrze przygotować się do rozmowy z nim. Profesjonalny grafik będzie chciał jak najlepiej poznać nasze oczekiwania, dlatego musimy dobrze opisać, czego wymagamy. Tylko w ten sposób zyskamy pewność, że nasz pomysł zostanie w dobry sposób, kreatywnie przeniesiony na ekran komputera. Projekt wykonuje się zawsze w technice wektorowej. To ona bowiem umożliwia skalowanie logo, zmniejszanie czy powiększanie, bez żadnego wpływu na jakość. Dzięki temu możemy wykorzystać logo także w materiałach firmowych – na papierze, kopertach czy na wizytówkach oraz ulotkach. Decydując się na taką usługę oferowaną przez profesjonalistów, możemy liczyć także na to, że otrzymamy logo w kilku najpopularniejszych formatach plików – między innymi w .JPG, .PNG czy .TIFF. Dzięki temu możemy też poddawać logo edycji – na przykład jeżeli zdecydujemy się na wykorzystanie go w jakimś plakacie czy w ulotkach reklamowych.

tworzenie logo dla firmZaletą korzystania z profesjonalnych usług jest też to, że otrzymujemy także księgę znaków, która zawiera wszystkie ważne informacje odnoszące się do wykorzystania takiego logo. Jest to więc znak podstawowy oraz jego negatyw, wybrana w projekcie logo typografia oraz kolorystyka, przedstawione zostają poszczególne proporcje. Księga znaków obejmuje też informacje o polu ochronnym, wielkości minimalnej skalowania. W przypadku wersji rozszerzonej, uzyskujemy także informacje o logo achromatycznym, wersjach dodatkowych, wykorzystaniu logo w wizytówkach, na papierze firmowym czy na kopercie i tak dalej. Posiadając takie dane, można bez problemu stworzyć spójny wizerunek wizualny swojej firmy. Decydując się na profesjonalne tworzenie logo dla firm, warto zwracać uwagę na to, czy czasem dane przedsiębiorstwo nie oferuje jakichś pakietów promocyjnych – być może jeśli kupimy u nich projekt logo, to z rabatem dostaniemy projekt wizytówki?

Z pewnością i tak powinniśmy wykonać wszystkie materiały w jednej firmie, aby mieć pewność ich spójności ze sobą oraz równie wysokiej jakości każdego poszczególnego elementu. Dlatego warto zwracać uwagę na promocje oferowane przez takie firmy.

06 Mar
grawerowanie laserem

Uniwersalne grawerowanie laserem

Grawerowanie stało się bardzo popularnym sposobem na personalizację przedmiotów w ostatnich latach. Coraz częściej ludzie grawerują bardzo różne przedmioty by nadać im pewne cechy osobiste, które mają nadać im odpowiedniego charakteru własnościowego, po prostu w celu podkreślenia walorów estetycznych, lub w celach reklamowych.

Co możemy grawerować laserem

grawerowanie laseremPosiadamy bardzo różnorodne gusta w kwestii najróżniejszych przedmiotów, dlatego też bezpieczne są grawerunki bardzo minimalistyczne i dyskretne, które doskonale podkreślają walory estetyczne danego przedmiotu, lub nadają mu charakteru reklamowego. To ta druga opcja jest coraz bardziej popularna i korzysta z niej coraz większa ilość firm chcących odpowiednio się rozreklamować na terenie swojego miasta. Prawdopodobnie najpopularniejszym przedmiotem grawerowanym w tym celu są różnego rodzaju długopisy, które na wszelakich wydarzeniach rozchodzą się jak ciepłe bułeczki. Jest to przedmiot użytkowy, który zawsze się przyda i nigdy nie mamy go dość, dlatego też każdy bez zastanowienia zabierze jeden ze sobą, aby mieć w razie czego czym pisać. Najczęściej są one także zupełnie darmowe, a bardzo lubimy rzeczy za które nie musimy płacić, a tym bardziej w momencie, gdy są one użytkowe i będą nam służyć przez dłuższy okres czasu jako bardzo użyteczny przedmiot, który może przydać się w wielu momentach.

grawerowanie laseremIstnieje wiele sposobów na wykonanie napisów na przedmiotach reklamowych, jednak grawerowanie laserem w Łodzi jest tam najbardziej popularne. Jest to nowoczesna metoda dostępna na rynku już od wielu lat i sprawdzająca się niesamowicie dobrze, dlatego tez warto o niej wspomnieć. Jest ona znacznie bezpieczniejsza niż tradycyjne, grawerowanie mechaniczne, które wiąże się zawsze z ryzykiem uszkodzenia takiego przedmiotu podczas jego wykonywania, a szczególnie jeśli jest on wykonany z tworzywa sztucznego, drewna, lub z materiałów kruchych. Podczas grawerowania mechanicznego istnieje ryzyko ukruszenia, ale także powstania licznych zarysowań, co jest już nieodwracalne po fakcie. Laser działa ze względu na swoją wysoką temperaturę i skupioną wiązkę, dlatego też nie narusza bezpośrednio struktury takiego materiału, lecz usuwa ją z górny i natychmiastowo.

Dlatego też wykorzystywany jest do grawerowania praktycznie wszystkiego. Dobranie odpowiedniej mocy gwarantuje, że nie uszkodzi on materiału, a taki grawer będzie dokładniejszy niż w przypadku takiego, wykonanego przez człowieka, gdyż wykonuje go komputer względem projektu. Pozwala to także na masową produkcje co sprawdza się chociażby w celach reklamowych.

22 Gru
marketingowa produkcja filmowa

Wysoka skuteczność marketingowych produkcji filmowych

Każdy jest chyba świadom ogromnej roli marketingu w dzisiejszych czasach, konkurencja w tej branży jest ogromna, a pomimo tego ciągle jest ona rozchwytywana. Reklama jest niezwykle ważna by się przebić, a bez niej zwykle bardzo szybko znika się z rynku.

Zalety filmu reklamowego

marketingowa produkcja filmowaKonkurencja na rynku jest gigantyczna praktycznie w każdej dziedzinie i istnieje mało firm, które by się jakoś szczególnie wyróżniały. Ludzie stali się niezwykle leniwi i bardzo łatwo wpływać na ich podświadome myślenie właśnie dzięki skutecznej reklamie. Zwykle jeśli ktoś chce znaleźć jakiś produkt, to po prostu szuka go w wyszukiwarce internetowe. Poszukiwania kończą się zazwyczaj maksymalnie w okolicy czwartego wyniku, nikomu zwyczajnie nie chce dalej się grzebać, gdy znalazł już dokładnie to samo na trzech różnych stronach, dlatego też nie robi to żadnej różnicy. Jednak jeszcze skuteczniejsza jest marketingowa produkcja filmowa, reklama tego typu trafia bardzo często do ogromnego grona odbiorców. Przykładowo reklamy w telewizji, którą w naszym kraju ogląda niesamowicie duża ilość ludzi są niezwykle skuteczne. Nawet jeśli większość ludzi myśli sobie, że nie zadziałają one na nich, to grubo się mylą.

marketingowa produkcja filmowaOczywiście po zobaczeniu takiego filmowego materiału filmowego nie wyskoczą oni zaraz przez okno i nie pobiegną po dany produkt z przytupem do sklepu, choć na niektórych też to tak działa. Zwykle ma to za zadanie przekazanie podświadomej informacji, która zalega w głowie nawet jeśli człowiek nie jest tego świadomy. Oferta przedstawiona w takim filmie marketingowym staje się zakodowana w naszej głowie i czeka na odpowiednią okazję. W momencie gdy będziemy potrzebować produktu przedstawionego właśnie w taki sposób, zaświeci nam się lampka i stworzy skojarzenie. Nagle trafi nam do głowy pomysł, że znamy jakieś miejsce gdzie opłaca się nam to kupić i że opłaca się tam iść. Jest to zwykłe skojarzenie, którego normalnie nikt nigdy by nie połączył z reklamą obejrzaną w telewizji dwa tygodnie temu, jednak potrafi to mieć taki efekt. Dodatkowo żyjemy w bardzo oszczędnym społeczeństwie, które nie lubi wydawać więcej niż trzeba. Dlatego też przekaz tego typu jest jeszcze bardziej skuteczny. W rezultaty zabiegu typu produkcji marketingowej nie powinniśmy wątpić. Wystarczy zerknąć na parę tego typu reklam i zobaczyć jak skuteczne są.

Niezależnie czy jest to względnie tani karp przed wigilią, czy wyjątkowo tanie torebki znanej marki. Wystarczy skuteczne przekazanie informacji o tanim i chodliwym produkcie w skutecznej filmowej produkcji marketingowej, a uda się zgromadzić pod marketem więcej łowców niskich cen, niż ludzi 9 maja na Placu Czerwonym w Moskwie.

08 Gru
tabliczka reklamowa

Profesjonalny wizerunek firmy – jak o niego zadbać?

Posiadanie własnej firmy wiąże się właściwie z pracą przez całą dobę. Klienci potrafią dzwonić o różnych porach, często i pracownicy zgłaszają się do przełożonego z jakimś służbowym problemem po godzinach. Dopiero po rozwinięciu biznesu możemy pozwolić sobie na zlecanie odpowiedzialnych zadań innych, co do których mamy zaufanie, że nas nie zawiodą.

Praca nad wizerunkiem młodej firmy

tabliczka reklamowaNa początkach jednak większość działań spoczywa na właścicielu firmy. Jeżeli więc zdecydowaliśmy się na założenie własnego przedsiębiorstwa, warto zadbać o jego odpowiednią reklamę, aby jak najszybciej ugruntować swoją pozycję w branży. Konieczne będą prace nad profesjonalnym wizerunkiem firmy. Choć wydaje się to banalne, wymaga to sporego wysiłku, zaangażowania oraz poświęcenia sporej ilości czasu. My sami będziemy mieć na głowie zupełnie inne rzeczy, dlatego kwestię związaną z budową marki, warto powierzyć specjalistom. W naszym mieście z pewnością znajduje się wiele agencji reklamowych, które świadczą szerokie usługi związane z marketingiem i promocją firm. Przyglądając się ich ofertom, możemy zauważyć, że obok marketingu internetowego, wciąż wśród usług znajdują się działania związane z tradycyjną formą reklamy – tą zewnętrzną, najbardziej zauważalną przez przechodniów.

tabliczka reklamowaAgencje proponują nam wykonanie billboardów, siatek banerowych, grafik na witryny sklepowe, ulotek. Możemy skorzystać z tych form nie tylko na zewnątrz, ale także w miejscu pracy. W budynku można umieścić grafikę przestrzenną ze styroduru lub baner, który będzie informował wchodzących do obiektu, gdzie znajduje się właśnie nasza firma. W przypadku wyjazdu na targi branżowe lub różnego rodzaju wydarzenia, podczas których chcemy się promować, możemy zabierać ten baner ze sobą. W miejscu pracy przydatne są także tablice reklamowe – to znaczy takie, na których znajduje się logo naszego przedsiębiorstwa. Tabliczki te umieszcza się przy drzwiach, aby potencjalni klienci dobrze wiedzieli, w które miejsce się udać, jeżeli zależy im na kontakcie z przedstawicielem naszego przedsiębiorstwa. Tablice reklamowe w Inowrocławiu wykonywane są praktycznie przez każdą agencję reklamową. Warto jednak wybrać tę, która odznacza się długim stażem na rynku.

Przed wyborem agencji przejrzyjmy też portfolia – być może wśród realizacji znajdują się zdjęcia wykonanych tablic reklamowych, dzięki którym zobaczymy, jakich efektów możemy się spodziewać. Oczywiście każda tablica reklamowa jest niepowtarzalna, ale obejrzenie gotowych realizacji pozwoli nam określić styl pracy danej agencji reklamowej.

22 Lip
lada promocyjna

Promocja oparta na degustacji

Producenci żywności zazwyczaj wykorzystują degustację swoich nowych produktów jako podstawową metodę promocji. To się sprawdza, zwłaszcza w supermarketach, gdzie klient od razu może zdecydować się na zakup rzeczy, która mu zasmakowała. Nasze stanowisko degustacyjne powinno jednak przyciągać klientów nie tylko wystawionym towarem.

Lada promocyjna łatwa w montażu

lada promocyjnaZachęta hostessy to dopiero drugi krok, pierwszym zaś jest atrakcyjny wygląd stanowiska degustacyjnego. Jest to możliwe do uzyskania dzięki ladom promocyjnym. Lada promocyjna wyróżnia się wyjątkowo prostym montażem (jak i demontażem), dzięki czemu przygotowanie stanowiska degustacyjnego zajmuje raptem kilka chwil. Nie potrzeba do tego specjalnych umiejętności, dlatego może zająć się tym każdy. Dolna część lady wyposażona jest zazwyczaj w kilka półek, na których możemy przechowywać produkty, które na razie nie mieszczą się na blacie, a także inne potrzebne rzeczy. Sam blat powinien być obramowany, aby zapobiegać zsunięciu się umieszczonych na nim produktów. Lady promocyjne wykonane są najczęściej z wysokiej jakości aluminium, są więc odporne na uszkodzenia mechaniczne. Stoisko, aby przyciągać uwagę, powinno być pokryte grafiką reklamową.

lada promocyjnaWybierając ladę promocyjną o zaokrąglonym froncie, możemy jeszcze bardziej zwrócić uwagę klientów. Podobnie będzie w sytuacji, gdy grafikę reklamową umieścimy na górnym szyldzie oraz ściankach bocznych. Posiadając własny projekt grafiki, możemy liczyć na to, że zostanie on wydrukowany i nałożony na stand już w kilka dni po złożeniu zamówienia. Osobom, które nie mają przygotowanego projektu, producenci lad promocyjnych oferują swoje wsparcie w tym zakresie. Graficy pomogą stworzyć niepowtarzalną grafikę reklamową przyciągającą oko klientów. Zaletą lad promocyjnych jest to, że można je w łatwy sposób transportować – lady są składane i mogą być przenoszone w dużej podręcznej torbie transportowej. Producenci lad promocyjnych zwracają uwagę na ich funkcjonalność. Wysokiej jakości stoiska wyposażone są w wzmocnienia, które podwyższają wytrzymałość standu. Poszukując dobrej lady promocyjnej, pamiętajmy o tym, że wygodę zapewniają zamontowane kółka – dzięki temu możemy w szybki sposób przenosić stand wraz z zawartością – nie ma wówczas konieczności przekładania rzeczy z półek i blatu w inne miejsce.

Lada promocyjna może być wykorzystywana nie tylko do promocji polegającej na degustacji, ale także do rozdawania próbek każdego rodzaju produktów. Hostessa, która powinna dobrze znać naszą ofertę, z pewnością odpowie każdemu klientowi na wszystkie pytania.

19 Lip
explainer video

Jak zareklamować swój biznes?

W obecnych czasach coraz więcej osób decyduje się na założenie własnego biznesu. Nie chcą pracować dla kogoś, robić tylko to czego inni oczekują. Wolą pracować na własny rachunek, samodzielnie zarządzać swoim czasem, robić to co lubią i zarabiać na tym.

Explainer video i informacje firmowe

explainer videoWłasny biznes nie jest łatwy, szczególnie na początku, ale z czasem może dawać większą satysfakcję i swobodę działania. Jednak im więcej jest firm, tym większa konkurencja. Przedsiębiorca musi się czymś wyróżnić na tle otoczenia. Jednym z dobrych sposobów reklamowych może być explainer video. Jest to rodzaj wideo-prezentacji działalności firmy. W spocie założyciel opowiada o tym, czym się wcześniej zajmował, co go zainspirowało do stworzenia własnej firmy, czym się wyróżnia spośród innych, podobnych firm, co oferuje, jak działa. Taki film trwa zazwyczaj kilka minut. To wystarczy żeby pokazać wszystkie produkcji, linię produkcyjną, jak przebiega proces ,,od projektu do efektu”. W explainer video warto jest zawrzeć informacje odnośnie wiedzy i doświadczenia pracowników, ponieważ to zawsze procentuje i zwiększa zaufanie do firmy. W przypadku nowych technologii trzeba się skupić na innowacyjności projektu, tym co on zmienia. Explainer video może być umieszczany na stronie firmowej, jak również może służyć jako reklama na serwisach crowdfundingowych, czyli pomagających zebrać fundusze na realizację konkretnego celu.

explainer videoNowy biznes powinien być także reklamowany w sposób unikatowy. Powinno się zrezygnować z ulotek, czy plakatów. Najważniejsze są obecnie polecenia zadowolonych klientów, marketing szeptany. Niezbędna jest także obecność przedsiębiorstwa w serwisach społecznościowych. Dzięki nim firma może być w stałym kontakcie z klientami, prezentować najnowsze produkty i promocje, organizować konkursy i spotkania. Warto jest dbać o szybką odpowiedź i bezpośredni kontakt z klientem, dzięki temu marka zostanie odebrana jako przyjazna i dbająca o kupujących. Decydując się na własny biznes można również sięgnąć po reklamę tradycyjną, na przykład w prasie specjalistycznej. Marki urodowe powinny być reklamowane w czasopismach kobiecych, maszyny do gotowania w gazetkach kulinarnych, a nowe gadżety motoryzacyjne w pismach o samochodach. Dzięki temu istnieje większa szansa, że dotrze się do grupy docelowej, czyli tej potencjalnie zainteresowanej produktami.

Połączenie nowych i starych technologii oraz przyjazne podejście do klienta (bezpośrednie i przez internet) na pewno zaprocentuje w przyszłości, a firma będzie bardziej rozpoznawalna na rynku.

12 Lip
torby bawełniane

Różne rodzaje toreb reklamowych

Torby to świetne gadżety reklamowe. Można je zamówić w każdym mieście, jak również przez internet, jedna sztuka potrafi kosztować od kilku groszy do kilku złotych, a na każdej z nich można wykonać bardzo ciekawy nadruk marketingowy.

Torby materiałowe – wysoka trwałość i wygoda

torby bawełnianeTorby nie zajmują dużo miejsca, są łatwe w transporcie oraz lekkie. Można je wykorzystać w ramach prezentów firmowych na targach wystawienniczych razem z kubkami i smyczami, czy do ładnego opakowania podarunków dla kontrahentów. Do wyboru mamy trzy główne rodzaje toreb. Mogą to być torebki foliowe, papierowe lub materiałowe. Opcja pierwsza jest zdecydowanie najtańsza. Torebka foliowa jest cieniutka, łatwo się składa, mocniejsza nie powinna się gnieść, a przy tym jest odporna na działanie wody. Wyróżniamy cienkie torebki do pakowania jakie znamy ze sklepów spożywczych (białawe, mające jedynie logo sklepu), jak i mocniejsze, grubsze torebki (nieprzeźroczyste, często mające obustronny nadruk reklamowy, spotykane często w aptekach). Ich wadą może być to, że można je przerwać, jak również pod dużym ciężarem uchwyty mogą się odkształcać, a nawet pękać. Drugi rodzaj toreb to torebki papierowe. One również mają kilka odmian.

torba bawełnianaMogą to być torebki z papieru poddanego recyklingowi, torebki standardowe lub ekskluzywne, usztywniane. Uchwyty mogą być wykonane ze sznurka, ozdobnej wstążeczki, czy też być częścią torebki (uchwyt w postaci wyciętego otworu). Dzięki temu takie torebki reklamowe można spotkać zarówno w sklepach odzieżowych, jak i w luksusowych sklepach jubilerskich. Torebki papierowe również są korzystne pod względem ceny, ale często są wykorzystywane tylko jeden raz, nie są odporne na działanie wody i mogą się przerywać. Trzeci omawiany rodzaj prezentuje nam producent materiałowych toreb reklamowych. Tutaj torby wykonywane są głównie z bawełny lub z lnu. Standardowo są one białe, materiał może być także barwiony. Takie torby nie są tanie (w porównaniu do foliowych i papierowych), jednak są najmocniejsze i najtrwalsze. Są wygodne w użytkowaniu, mają długie uchwyty, można je prać, zdecydowanie nie jest to torba jednorazowa. Torby bawełniane wybierane są przez firmy, które stawiają na jakość. Można je wykorzystywać na targach branżowych, festiwalach kulturalnych, czy do promocji miasta.

Torby reklamowe powinny być wybierane pod kątem estetyki i trwałości, a w drugiej kolejności ze względu na koszty wykonania. Warto wybierać takich producentów, którzy oferują również możliwość wykonania nadruku na torbach, dzięki czemu nie trzeba do tego szukać nowej firmy.

21 Cze
druk teczek

Drukowanie teczek sygnowanych logiem firmy

Przed założeniem własnej firmy i rozpoczęciem jej promowania warto poznać podstawowe zasady marketingu. Okazuje się, że to nie jest tak proste zagadnienie jak niektórym mogłoby się wydawać – jest w rzeczywiści znacznie bardziej skomplikowane i porusza bardzo wiele ciekawych aspektów.

Teczki firmowe – praktyczna powierzchnia reklamowa

druk teczekPrzede wszystkim skuteczna reklama firmy to nie tylko nieustanne promowanie jej usług i produktów na różne sposoby. To jest również budowanie jej pozytywnego wizerunku wśród potencjalnych klientów. Jest to bardzo pracochłonne zadanie, ale przynosi największe efekty. Klient jest wymagającą osobą i to jego zawsze należy stawiać na pierwszym miejscu, jeżeli chce się osiągnąć spodziewane efekty. Przede wszystkim klient lubi mieć świadomość, że w firmie z której usług korzysta pracują ludzie pełni empatii, wrażliwości, tacy, którzy nie są obojętny na świat i ludzkie problemy. Z tego względu wiele firm decyduje się na charytatywną pomoc. Kolejną ciekawą propozycją jest również zaangażowanie się firmy w organizację dużych eventów.

druk teczekFirmy stają się sponsorami znanych festiwali, bo wiedzą, że budowanie dobrego wizerunku marki to również budowanie spirali różnych pozytywnych skojarzeń ( w tym wypadku związanych ze wspomnieniami dobrej zabawy). Trzecią bardzo dobrą inwestycją w promocję swojej firmy jest wspieranie szkół. Wiele firm decyduje się na sponsorowanie różnych drobnych, szkolnych konkursów dla dzieci. Sponsorują różne nagrody w uzgodnieniu z dyrekcją i gronem pedagogicznym. Częstokroć do takich nagród dorzucane są również różnego typu produkty sygnowane logiem firmy np. długopisy, smycze na klucze, pendrive’y i kubki. Ostatnio bardzo dużym zainteresowaniem cieszą się papierowe teczki. Dzieci je lubią, bo są bardzo przydatne – można tam schować sprawdziany, kartkówki, drukowane notatki z lekcji i tym podobne rzeczy. Z kolei firmy lubią właśnie te produkty, bo są bardzo tanie i łatwo je zdobyć. Wykorzystują je nie tylko w takim kontekście, ale również przekazują w nich wszystkie potrzebne dokumenty swoich klientom. Na przykład umowy lub faktury. Czasami są dodawane jako gratisy do różnych przesyłek lub są rozdawane na wcześniej wymienionych eventach, jako gadżety dla gości. Druk teczek firmowych to bardzo przydatna opcja – są one często wykorzystywane w procesie promocji firmy.

Można je wykorzystywać na różne ciekawe sposoby, buduje się tą drogą pozytywny wizerunek firmy i przyciąga kolejnych klientów, którzy zainteresowali się proponowaną ofertą i pozytywną atmosferą którą roztaczają pracownicy danej firmy.

01 Cze
dj na imprezy firmowe

Dj na imprezę firmową – czy to dobry pomysł

Imprezy firmowe można podzielić na kilka rodzajów. Pierwszy podział to imprezy dla pracowników (głównie imprezy integracyjne) oraz imprezy dla klientów biznesowych (często łączone z konferencjami).

Dj i oryginalne utwory

dj na imprezy firmoweSą imprezy bardziej rozrywkowe, muzyczne i te bardziej poważne, do rozmów. Jednak bez względu z jaką imprezą mamy do czynienia to trzeba zadbać o kilka stałych elementów. Jest to dobre miejsce, oświetlenie i nagłośnienie imprezy, zapewnienie dobrego jedzenia, a także wygodnych miejsc siedzących. Również na żadnej zabawie nie może zabraknąć rozrywek. Na imprezach tanecznych będzie ich więcej, niż na tych statecznych, jednak zawsze musi ,,coś być”. Dobrą opcją jest dj na imprezy firmowe. Dobra muzyka zawsze jest w cenie. Zatrudnienie dj’a ma wiele korzyści. Jest to jedna osoba, a nie zespół, więc znalezienie dla niego dobrego miejsca nie jest trudne, nawet jeśli impreza organizowana jest w siedzibie firmy. Dj nie posiada też dużej ilości sprzętu, bo wystarcza mu jego konsola. Zapłacimy mu także mniej niż kilkuosobowemu zespołowi. Dodatkowo dj często odpowiada za efekty laserowe, czy świetlne na imprezie, co dodatkowo ją uatrakcyjnia.

dj na imprezy firmoweDj puszcza oryginalne utwory, a nie covery, dzięki czemu muzyka będzie doskonale rozpoznawalna przez każdego, piosenki będą dobrze wykonane i łatwiej jest dj-owi dopasować je do imprezy. Na początku trzeba gości rozruszać, więc muzyka będzie szybsza i bardziej taneczna, kiedy goście opadną z sił to piosenki będą spokojniejsze, dobre do odpoczynku. Jeśli jest to impreza do rozmów to utwory będą także spokojniejsze, bardziej w stylu jazzu, czy delikatnego popu niż rocka. Na imprezie tanecznej będą zatem szybsze, bardziej skoczne utwory, przy której można dobrze się bawić. Gatunek jak i wykonawcy mogą być wcześniej ustaleni z dj-em przed imprezą, jak również można artyście zostawić dowolność wyboru. Dobry dj będzie grał muzykę od lat 60 do współczesnych, będzie dobrze dopasowywał klimat muzyki do klimatu imprezy i do energii tłumu. Zdecydowanie zatrudnienie dj-a na imprezę firmową jest dobrym pomysłem. Przy małych kosztach i nakładach na zaplecze techniczne można uzyskać profesjonalną obsługę dźwiękową, która zadowoli każdego. Warto wspomnieć także o tym, że dj-a łatwo jest także znaleźć, ponieważ wielu z nich na stałe pracuje w różnych klubach, czy też gra na weselach i urodzinach.

Można zatem zweryfikować jego umiejętności, posłuchać jak gra wcześniej (na imprezie czy obejrzeć film wideo) i wybrać takiego, którego gust muzyczny nam najbardziej odpowiada.

11 Maj
spoty reklamowe

Popularne formy reklamy w postaci spotów i filmów

Jednym z najpopularniejszych oraz najskuteczniejszych metod reklamy oraz promowania danej firmy lub branży, bądź także przedmiotu jest spot reklamowy. Film promocyjny, bilbord czy też filmy reklamowe są powszechne. Znajdziemy je zarówno w telewizji, w internecie, a także na stronach i forach.

Przepis na udany spot reklamowy

spoty reklamoweMedia społecznościowe również przepełnione są wieloma formami reklamy. Niektóre z nich nie przypominają spotu reklamowego lub zdjęcia promocyjnego. Wiele osób promując dany produkt dokonuje tego w sposób tak zwany incognito. Wiele twórców używa kryptoreklamy, jak i przekazuje dane treści w sposób podprogowy. Polega on na reklamie produktu, elementu lub osoby tak, aby nie treść zapisała się w naszej pamięci, mózg ludzki bywa omylny, a wzrok nie zdąży zarejestrować czegoś, co trwa krócej niż ułamek sekundy. Jednak mózg to „zauważa”. Ciekawe spoty reklamowe sprawiają, że odbiory chcą je oglądać, nie są męczące, ani zbyt długie. Niekiedy oglądając dany film dopiero na jego końcu spostrzegamy, iż był to film promocyjny lub właśnie reklamowy. W centrum miasta umieszczone jest niekiedy więcej reklam, niż przechodniów. Ruchoma animacja z dźwiękiem jest bardziej efektywna oraz zauważalna, niż statyczny obraz w gazecie lub na bilbordzie.

spoty reklamoweFilmy promocyjne stały się popularnym sposobem na przekazanie informacji i zachęcenie do zapoznania się lub kupna. Głównym celem takiego filmu jest budowa pozytywnego wizerunku danej firmy, jak i jej produktów oraz usług. Pełni on również funkcję nowoczesnej wizytówki. Spoty reklamowe umieszczone w internecie dotrą do większej ilości osób, jednak w danym wieku. Osobami, do których dany spot dotrze są nastolatkowie, jak osoby dorosłe, lecz najczęściej nie przekraczające trzydziestego piątego roku życia. Starci odbiory korzystają częściej z telewizji oraz prasy. Spot reklamy telewizyjny składa się z sekwencji kilku lub kilkunastu reklam, dochód z nich często kierowany jest na cele charytatywne, ze względu na to, iż uczestniczy w nim wiele firm, jak i producentów. Film promocyjny umieszczany może być także na monitorach plazmowych, podczas konferencji, a także w centrach handlowych, jak również wszędzie tam, gdzie gromadzi się wiele osób oraz w miejscach, które uważane są za publiczne.

Miejscem tym jest na przykład komunikacja miejska. Takie działanie znacznie pobudza potencjalnych konsumentów do zapoznania się z całością oferty oraz do zakupu reklamowanego produktu. Celem producentów jest przekazanie, iż bez danego przedmiotu życie wręcz traci sens.